BBA-IT Raqamli Marketing

Dastur tafsilotlari

Raqamli marketing - bu raqamli texnologiyalardan foydalangan holda turli xil mahsulotlar va xizmatlarni sotishni o'rganadigan kurs. Talabalar SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing), kontent marketingi, pulli media kabi turli sohalarda ko'plab ish imkoniyatlarini olishlari mumkin.

Bitiruvchilar o'z kasbiy faoliyatini raqamli marketing, elektron marketing, brendlash, korporativ sohadagi tadqiqotlar va maslahatlar sohasida ham boshlashlari mumkin.

digital-marketing

Dasturning diqqatga sazovor oyatlari

  • O'quv dasturida ko'plab sanoat loyihalari va amaliy tadqiqotlar mavjud.
  • Yumshoq ko'nikmalarni o'rganish dasturning ajralmas qismi hisoblanadi.
  • Ishtirokchilar o'zlarining professional tarmoqlarini yaxshilash va tengdoshlaridan o'rganish imkoniyatiga ega.
  • O'quv dasturida qidiruv tizimlarini optimallashtirish (SEO) va qidiruv tizimlari marketingi (SEM) bo'yicha modullar mavjud.

Semestr 1

  • IT asoslari
  • Kommunikativ ingliz tili
  • boshqaruv tamoyillari
  • Xo'jalik hisobi asoslari
  • IT asoslari

Semestr 2

  • Moliyaviy hisob
  • biznes iqtisodiyoti
  • Marketing menejmenti
  • Xalqaro biznes
  • Ishga layoqatlilik ko'nikmalari

Semestr 3

  • Korporativ buxgalteriya hisobi
  • Biznes uchun IT
  • Moliyaviy menejment
  • biznes statistikasi
  • Hayotiy ko'nikmalar uchun psixologiya

Semestr 4

  • Biznes uchun IT
  • Inson kapitalini boshqarish
  • Korxona va resurslarni rejalashtirish
  • Biznes tadqiqot usullari

Semestr 5

  • Tashkilotdagi inson xatti-harakati
  • Tadbirkorlik va menejment
  • Xarajatlarni hisobga olish va boshqarish
  • Kelajakning yangi texnologiyalari va ko'nikmalari

Semestr 6

  • Biznes razvedkasi
  • Bank va sug'urta
  • Ma'lumotlar bazasi tizimi asoslari
  • Loyihalar boshqaruvi

Semestr 7

  • Ma'lumotlar tahliliga kirish
  • Marketing tahlili bakalavri
  • FT Noto'g'ri
  • Logistika asoslari va ta'minot zanjiri boshqaruvi SCM
  • DM ijtimoiy media marketingi

Semestr 8

  • BA HR Analytics
  • FT ma'lumotlarini modellashtirish
  • SC TQM
  • DM brendini boshqarish